شرایط تعویض کالا
اگر مشتری پس از دریافت کالا، بلافاصله و در همانروز، تمایل به تعویض محصول خود داشته باشد، مانعی ندارد. (این حالت، بیشتر در مورد جابجایی سایزهای انگشتر پیش می آید) و دو شرط دارد:
- مشتری نباید از کالا به هیچ وجه استفاده کند.
- هزینه های تعویض کالا به عهده مشتری می باشد.
روال کار اینست که ابتدا مشتری طی تماس تلفنی مساله را اعلام میکند، و کالای جایگزین را انتخاب می کند. در صورت تایید موجود بودن کالای جایگزین، مشتری بسته خود را به آسوکالا ارسال می کند. آسوکالا پس از تحویل گرفتن بسته و شفاف سازی بخش مالی، سفارش جدید را ارسال خواهد کرد.
شرایط بازگرداندن کالا تا ۷ روز
جلب رضایت 100 درصدی مشتریان از الویتهای آسوکالا بوده و هست و در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. توجه کنید که سلامت کالاها قبل از ارسال به صورت دقیق چک می شود.
- محصول در شرایطی قابلیت مرجوع دارد، که مشکلی داشته باشد و استفاده نشده باشد. تا 7 روز پس از ثبت سفارش، مشتری می تواند در واتساپ عکس از بخش مشکلدار ارسال نماید و پس از تایید، هماهنگی های لازم انجام می شود.