سبد خرید خالی است
سبد خرید
0

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات

کاربرگرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی آسوکالا به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت آسوکالا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری آسوکالا و سایر خدمات ارائه شده توسط آسوکالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات آسوکالا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین آسوکالا از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود

.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های آسوکالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی با، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های آسوکالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آسوکالا اقدام کند.

همچنین از آنجا که آسوکالا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات آسوکالا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به آسوکالا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که آسوکالا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد آسوکالا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه آسوکالا را در پروفایل خود لغو کنند.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

آسوکالا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

آسوکالا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت آسوکالا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
.

مراحل ثبت و پردازش سفارش

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در آسوکالا است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. آسوکالا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
  • آسوکالا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.  موجودی و قیمت محصولات 99 درصد به روز می باشد. آن یک درصد را هم بنا بر خطای اپراتور می گذاریم. هر محصول با قیمت درج شده در سایت به دست مشتری خواهد رسید.
  • با احتمال یک درصد، اگر موجودی محصولی در آسوکالا به پایان رسیده باشد، پشتیبانی در اسرع وقت این مساله را به مشتری اطلاع می دهد. در صورت تمایل مشتری، کالای جایگزین ارسال می شود. یا وجه سفارش بصورت کامل طی 24 الی 48 ساعت برای مشتری عودت داده می شود.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نیست و به دفتر آسوکالا برگشت خواهد خورد. و هزینه ارسال مجدد توسط مشتری باید پرداخت شود. بنابراین درج آدرس کامل، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، آسوکالا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
  • همچنین، مشتریان می‌توانند سفارش را برای فرد دیگری غیر از خود ثبت نمایند. حتما اسم و فامیل گیرنده کالا در بخش توضیحات سفارش درج شود.
  • در صورت استفاده از کد تخفیف، پس از نهایی شدن سفارش، امکان اعمال تغییر در سبد خرید وجود دارد،  ولی اگر مبلغ  کل خرید از حداقل مبلغ استفاده از کوپن تخفیف، کمتر شود. کوپن باطل می شود.

گارانتی تحویل سالم سفارشات

آسوکالا تضمین می کند که محصول را به صورت ایمن و استاندارد بسته بندی نماید و سفارشات را صحیح و سالم به دست مشتری برساند. اگر محصول شکسته باشد یا مواد آن از کارتن بیرون ریخته باشد، یا بسته باز شده باشد، گیرنده از دریافت محصول خودداری کند و آن را برگشت بزند. مسئولیت دریافت بسته معیوب بر عهده مشتری است.

 

روش های ارسال سفارش

سفارشات، پس از نهایی شدن، بلافاصله در اولین روز کاری، با یکی از روش های (پست پیشتاز، تیپاکس، پیک موتوری شرکت، دریافت حضوری) ارسال خواهد شد. مدت زمان تحویل با توجه به روش ارسالی انتخابی بین یک روز تا یک هفته کاری متغیر است. کد رهگیری پست یا تیپاکس بلافاصله پس از ارسال، پیامک می شود.

> مطالعه کامل روش های ارسال و مدت زمان تحویل در آسوکالا

روش های پرداخت

 

برای مشتریان تهران و سایر استانها چند روش پرداخت داریم:

  • پرداخت در محل ویژه مشتریان تهران- تهران (حومه تهران خیر) در صورت انتخاب روش ارسال “پیک موتوری آسوکالا”
  • پرداخت آنلاین از طریق درگاه امن زرین پال (آسان پرداخت) از طریق سایت
  • کارت به کارت به شماره  5022291060922737 بنام سید احسان خداپرست – بانک پاسارگاد

سرویس مهلت تست 7 روزه آسوکالا

  • در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، آسوکالا با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت بازگشت باشند و هر گونه نقص فنی در کالا شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. .
  • همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  • لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش آسوکالا کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
  • برای استفاده از سرویس تعویض 7 روزه آسوکالا، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
  • در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط آسوکالا دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
  • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در آسوکالا به اتمام برسد، و آسوکالا امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
  • لطفاً کالا را برای بازگرداندن و ارسال آن به خدمات پس از فروش آسوکالا تنها از طریق پست، به آدرس شرکت (در صفحه تماس با ما) با کدپستی 1441763735 ارسال نمایید.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در آسوکالا، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات آسوکالا با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند.آسوکالا در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچ‌ وجه به معنی تایید فنی آسوکالا درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند

.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در آسوکالا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در آسوکالا قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.