سبد خرید خالی است
سبد خرید
0

پس از ثبت نهایی سفارش، بلافاصله در اولین روز کاری، بسته شما ارسال می شود. و کد رهگیری پست یا تیپاکس پیامک خواهد شد. که می توانید از وضعیت بسته خود مطلع شوید. در صورت نیاز با پشتیبانی آسوکالا تماس بگیرید.

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است.

  • پست پیشتاز  45 هزار تومان
  • پیک موتوری شرکت 55 هزار تومان
  • تیپاکس 70 هزار تومان

آسوکالا تضمین می کند که محصول را به صورت ایمن و استاندارد بسته بندی نماید و سفارشات را صحیح و سالم به دست مشتری برساند. اگر محصول شکسته باشد یا مواد آن از کارتن بیرون ریخته باشد، یا بسته باز شده باشد، گیرنده از دریافت محصول خودداری کند و آن را برگشت بزند. مسئولیت دریافت بسته معیوب بر عهده مشتری است.

بله. شما می توانید سفارش خود را از طریق سایت خریداری و پرداخت کرده و در پایان روش ارسال را دریافت حضوری انتخاب کنید. برای دریافت بسته خود روزهای کاری شنبه تا چهار شنبه بین ساعت 10 تا 17 و در روزهای پنجشنبه ساعت 10 تا 14 به دفتر آسوکالا مراجعه نمائید. (با هماهنگی قبلی)

بله. در صورت تمایل به دریافت انی بسته، قبل از ثبت سفارش با شماره پشتیبانی تماس گرفته و هماهنگ کنید. در صورت تایید پشتیبانی، روش ارسال آنی پیک موتوری آسوکالا، و یا اسنپ پس کرایه هست. (گرفتن اسنپ و هزینه آن بر عهده مشتری است)

جهت افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان، هنگام تماس تلفنی کد سفارش خود را اعلام نمائید. تا در زمان کمتری به نتیجه مدنطر خود برسید.

جلب رضایت 100 درصدی مشتریان از الویت‏‌های آسوکالا بوده و هست و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. توجه کنید که سلامت کالاها قبل از ارسال به صورت دقیق چک می شود.

  • محصول در شرایطی قابلیت مرجوع دارد، که مشکلی داشته باشد و استفاده نشده باشد. تا 7 روز پس از ثبت سفارش، مشتری می تواند در واتساپ عکس از بخش مشکلدار ارسال نماید: پس از تایید، هماهنگی های لازم انجام می شود.

اگر مشتری پس از دریافت کالا، بلافاصله و در همانروز، تمایل به تعویض محصول خود داشته باشد، مانعی ندارد. ولی دو شرط دارد:

  • مشتری نباید از کالا به هیچ وجه استفاده کند.
  • هزینه های تعویض کالا به عهده مشتری می باشد.

روال کار اینست که ابتدا مشتری طی تماس تلفنی مساله را اعلام میکند، و کالای جایگزین را انتخاب می کند. در صورت تایید موجود بودن کالای جایگزین، مشتری بسته خود را به آدرس آسوکالا ارسال می کند. آسوکالا پس از تحویل گرفتن بسته و شفاف سازی بخش مالی، سفارش جدید را ارسال خواهد کرد.

در شرایطی که انصراف از خرید قبل از ارسال سفارش باشد، برای هماهنگی لازم با شماره تلفن پشتیبانی آسوکالا تماس بگیرید.

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.