سبد خرید خالی است
سبد خرید
0

شرایط تعویض کالا

اگر مشتری پس از دریافت کالا، بلافاصله و در همانروز، تمایل به تعویض محصول خود داشته باشد، مانعی ندارد. (این حالت، بیشتر در مورد جابجایی سایزهای انگشتر پیش می آید) و دو شرط دارد:

  • مشتری نباید از کالا به هیچ وجه استفاده کند.
  • هزینه های تعویض کالا به عهده مشتری می باشد.

روال کار اینست که ابتدا مشتری طی تماس تلفنی مساله را اعلام میکند، و کالای جایگزین را انتخاب می کند. در صورت تایید موجود بودن کالای جایگزین، مشتری بسته خود را به آسوکالا ارسال می کند. آسوکالا پس از تحویل گرفتن بسته و شفاف سازی بخش مالی، سفارش جدید را ارسال خواهد کرد.

شرایط بازگرداندن کالا تا ۷ روز

جلب رضایت 100 درصدی مشتریان از الویت‏‌های آسوکالا بوده و هست و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. توجه کنید که سلامت کالاها قبل از ارسال به صورت دقیق چک می شود.

  • محصول در شرایطی قابلیت مرجوع دارد، که مشکلی داشته باشد و استفاده نشده باشد. تا 7 روز پس از ثبت سفارش، مشتری می تواند در واتساپ عکس از بخش مشکلدار ارسال نماید و پس از تایید، هماهنگی های لازم انجام می شود. 
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.